Koszty dostawy

Zamówienia dostarczamy na terenie całej Polski.

1. Przewidywany czas dostawy - 3 dni robocze.

2. Termin otrzymania przesyłki = czas realizacji + przewidywany czas dostawy.

3. Zamówiony towar wysyłany jest za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS.
    Przesyłki można monitorować na stronie kuriera UPS

    Koszt dostawy doliczany jest do wartości Zamówienia w zależności od wybranej formy płatności i dostawy.

    O wysokości kosztu dostawy Klient informowany jest każdorazowo w trakcie kompletowania Koszyka.

    Płatność przelewem - 15,00 zł brutto
    Płatność "za pobraniem" - 18,00 zł brutto

    W przypadku przesyłek niestandardowych, których:
    - waga przekracza 30kg,
    - długość oraz obwód łącznie przekraczają 300cm,
    koszty dostawy są kalkulowane indywidualnie i mogą być realizowane za pomocą innej firmy kurierskiej.

W przypadku zamówień wysyłanych pod adres prywatny firma kurierska podejmuje jednokrotną próbę doręczenia. Jeśli Klienta nie będzie pod wskazanym adresem w czasie doręczenia przesyłki, trafi ona do jednej z lokalizacji punktów dostępu UPS Access Point. Punkty UPS Access Point znajdują się w pobliżu adresu dostawy, często bywają czynne w godzinach wieczornych i w weekendy. Informację o przekazaniu przesyłki do UPS Access Point Klient otrzyma poprzez awizo oraz na wskazany adres e-mail. Przesyłka oczekuje na odbiór Klienta w UPS Access Point przez 10 dni kalendarzowych liczonych od pierwszej prób doręczenia. W przypadku nieodebrania przesyłki w wyznaczonym terminie zostaje ona zwrócona do nadawcy. Do odbioru przesyłki z UPS Access Point niezbędny jest dokument tożsamości ze zdjęciem (np. dowód osobisty).

4. Do przesyłki jest dołączona Faktura VAT.

5. Przy odbiorze Klient powinien w obecności pracownika firmy kurierskiej sprawdzić stan przesyłki (zwłaszcza stan taśm spinających i opakowań). W przypadku stwierdzenia, że opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy taśmy są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i żądać od pracownika firmy kurierskiej sporządzenia protokołu szkody z opisem uszkodzenia.

6. Brak zastrzeżeń co do stanu przesyłki Klient potwierdza własnoręcznym podpisem na dokumencie doręczenia.                          

Prosimy w formularzu zamówienia podawać prawidłowy numer telefonu kontaktowego aby w razie Państwa nieobecności kurier mógł poinformować o swojej próbie dostarczenia przesyłki.
Kurier dostarcza paczki w godzinach: 8:00-18:00 i nie ma możliwości zastrzegania godzin dostawy. W związku z tym prosimy o podawanie adresu dostawy gdzie mogą Państwo odebrać paczkę w tych właśnie godzinach.
W miejscu "uwagi" można wpisć dodatkowe informacje dla kuriera. Uwagi dotyczące godzin doręczenia przesyłki kurier traktuje grzecznościowo i nie ma obowiązku dostosowania się do nich.